سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست
چهارشنبه 93 تیر 18 :: 2:49 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

نسخه ای از وردپرس فارسی که در این آموزش استفاده شده است، آخرین نسخه وردپرس فارسی (در زمان نگارش این آموزش) یعنی 3.6.1 است (wordpress-3.6.1-fa_IR).
همانطور که می دانید، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) بسیار قدرتمند، ساده، متن باز (Open Source) و رایگان است که با زبان پی اچ پی (PHP) ساخته شده است.
برای شروع ابتدا نسخه وردپرس فارسی را از اینجا دانلود نمایید. حال فایل های وردپرس را که در قالب یک فایل فشرده دانلود کرده اید را باید به محلی که می خواهید وردپرس را در آنجا نصب کنید برده و در آنجا از حالت فشرده خارج کنید (Extract).
در صورتی که می خواهید وردپرس را بصورت محلی (localhost) و بر روی کامپیوتر خود (مثلا برای آشنایی یا آزمایش) نصب کنید بهتر است یک پوشه را با نام دلخوا (مثلا MyWordpress) در ریشه وب سرور ایجاد نمایید. برای ایجاد وب سرور می توانید از نرم افزارهای زمپ (xampp) یا ومپ سرور (wamp server) در ویندوز استفاده کنید و پوشه خود را در ریشه آنها ایجاد کنید.
اما اگر می خواهید وردپرس (WordPress) را در یک هاست (Host) واقعی نصب کنید، باید فایل را در ریشه (که معمولا public_html یا www است) آپلود (upload) کرده و آن را از حالت فشرده خارج نمایید (در این حالت معمولا ساخت پوشه لازم نیست).
پس از دانلود وردپرس با استفاده از نرم افزار دایرکت ادمین (Direct Admin) ورد پرس را آپلود نمایید.

در نرم افزار DirectAdmin به ترتیب زیر عمل کنید:
1. ایجاد دیتابیس در کنترل پنل DirectAdmin
نصب وردپرس

برای انجام این کار وارد کنترل پنل هاست خود شده و با کلیک بر روی گزینه MySQLManager کلیک نمایید. با انجام این کار صفحه ای مانند تصویر زیر به نمایش در می آید
نصب وردپرس

در این صفحه روی گزینه Create new Database کلیک نمایید و اطلاعات مربوط به دیتابیس را کامل نمایید. (نام و مشخصات دیتابیس را حتما در یک فایل ذخیره نمایید)
2. سپس مانند تصویر زیر بر روی گزینه file manager کلیک نمایید.
نصب وردپرس

در صفحه باز شده در قسمت public_html بسته نصب وردپرس را بصورت zip آپلود نمایید ،بعد از آپلود آن را اکسترکت کنید.
نصب وردپرس

پس از آنکه فایلها از حالت فشرده خارج شدن با مراجعه به سایت با صفحه زیر روبرو میشوید که باید بر روی ” ساختن پرونده ی پیکربندی ” کلیک نمایید.

ساخت پرونده پیکربندی ورد پرس
در صفحه جدید توضیحاتی ارائه شده که با زدن دکمه"بزن بریم" به مرحله بعد بروید.









ساخت پرونده پیکربندی ورد پرس


آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com







موضوع مطلب : اموزش وردپرس, نصب ورد پرس, نصب وردپرس, وردپرس, word prees, نرم افزار وردپرس, سایت وردپرس


چهارشنبه 93 تیر 18 :: 2:26 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید.
وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.
دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند


آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com














موضوع مطلب : ورد پرس چیست, وردپرس چیست, word preesچیست, word press, نصب وردپرس, نصب ورد پرس, نصبwordpress


سه شنبه 93 تیر 10 :: 2:42 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

نحوه ی دسترسی:

افزونه ها- مدیریت افزونه ها

1. تب نصب:

در این تب شما می توانید ماژول های مختلفی را برای جوملا نصب نمایید. این ماژول ممکن است به صورت فایل بسته نصبی و یا پوشه نصبی در مسیری از کامپیوتر شخصی شما یا هر مسیر دیگری قرار داشته باشد بنابر این در این قسمت به شما اجازه داده شده بسته خود را از هر مسیری انتخاب کرده و آن را نصب نمایید.

مدیریت افزونه ها در جوملا

دستورالعمل نصب امکانات بر روی جوملا:

یک یا چند فایل فشرده ی هر نوع امکاناتی را که (معمولا با فرمت .zip یا tar.gz) می باشند را از روی سرور یک وب سایت بر روی یک مسیر محلی در کامپیوتر شخصی خودتان دانلود کنید. بعضی از این الحاقات تنها یک فایل دارند (به طور مثال یک کامپوننت یا ماژول) و برخی دیگر از چندین فایل فشرده تشکیل شده اند (به طور مثال یک ماژول و یک کامپوننت). اگر الحاقات چند قسمتی بودند، هر کدام از این قسمت ها یعنی هر کامپوننت و هر ماژول باید فایل فشرده ی مختص خود را داشته باشد.
برای یافتن فایل فشرده از دکمه ی "Browse" استفاده کنید.
از دکمه ی "بارگذاری فایل و نصب" برای نصب استفاده نمایید. جوملا به صورت خودکار بسته ی فشرده را باز کرده و آن نرم افزار را نصب می کند.
ممکن است که افزونه ی مورد نظر، نیاز به فعال سازی داشته باشد. برای این کار به طور مثال باید از قسمت مدیریت ماژول و یا مدیریت پلاگین آن را فعال کنید.

بارگذاری فایل بسته: مکانی که فایل فشرده ی دانلود شده در آن جا قرار دارد را پیدا کنید. سپس دکمه ی "بارگذاری و نصب فایل" را کلیک کنید. جوملا محتوای فایل فشرده را می خواند و این افزونه را نصب می کند. زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از دایرکتوری:. شما می توانید به جای نصب از طریق بارگذاری فایل بسته، طبق مراحل زیر عمل نمایید
یک مسیر موقت برروی کامپیوتر خود ایجاد نموده و بسته ی افزونه را در آن باز نمایید.
از طریق FTP محتویات فایل دایرکتوری موقت بر روی کامپیوتر خود را در دایرکتوری روی سرور بارگذاری کنید.
در فیلد دایرکتوری نصب، دایرکتوری ای که فایل های افزونه را در آن بارگذاری کرده بودید را وارد کنید.
بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا محتویات دایرکتوری را نصب خواهد کرد.
زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از نشانی اینترنتی: روش سوم برای نصب به این صورت است. به جای اینکه فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید، فقط کافیست نشانی اینترنتی فایل را مشخص نمایید. سپس بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا به طور خودکار این فایل را مستقیما از نشانی اینترنتی نصب خواهد کرد. بار دیگر زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که با این روش، شما یک نسخه از فایل بسته ی افزونه و محتویات آن را بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت.

2. تب بروزرسانی:

بروزرسانی جوملا
در این تب شما می توانید جوملا را بروزرسانی کنید. همانند عملی که از منوی کامپوننت ها-ارتقا جوملا می توان انجام داد.

3. تب نصب زبانها:

نصب زبان در جوملا
در این تب شما می توانید زبان دلخواه خود را به جوملا اضافه نمایید.




موضوع مطلب : اذران وب شعبه کرج, زبان جوملا, اضافه کردن زبان جوملا, نصب جوملا, طراحی سایت با جوملا, دانلود جوملا, طراحی سایت در کرج


سه شنبه 93 تیر 10 :: 2:40 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

نصب جوملا 2.5 در 7 مرحله و جوملا 3.0 در 3 مرحله

فرآیند نصب در جوملا 3.0 در 3 مرحله انجام می‌شود در صورتیکه در جوملا 2.5 این فرآیند در 7 مرحله صورت می گیرد.

به روز شدن قالب Beez3

اگر هنوز از قالب Beez3 استفاده می‌کنید. این قالب بروز شده و آماده استفاده برای سایت‌ها می‌باشد.

در جوملا 3.0 پلتفرم به نسخه 12.x ارتقاء یافته است.

پلتفرم جوملا 2.5 نسخه 11.x بود که در جوملا 3.0 نسخه 12.x می‌باشد. در پلت فرم جدید کلاس‌های متعدد و روش‌های توصیه شده از نسخه 11.4 حذف شده است. با این حال، برای افزونه‌های توسعه دهندگان، با انجام تغییراتی اندک قابلیت سازگاری با جوملا 3.0 را دارد.
تغییرات متعددی در نصب الحاقات (استفاده از تگ‌های پایه در جایگزینی برای توقف پشتیبانی از نصب / حذف اسکریپت‌ها، روش‌های com_install / com_uninstall در ترویج استفاده از scriptfile به جای آنها، و غیره ..)، کامپوننت‌ها (admin.*.php و toolbar.*.php دیگر پشتیبانی نمی‌شود)، کلاس (JFTP به عنوان JClientFtp، JLDAP به عنوان JClientLdap تغییر نام داد، JWebClient به عنوان JApplicationWebClient، حذف و برای تعدادی از کلاس‌ها تنظیم شد)، وقایع پلاگین (رویداد onContentBeforeSave دریافت مقاله را با مقدار مرجع و همچنین رویداد onContentAfterSave)، و غیره .. اطلاعات بیشتر در بخش مستندات جوملا ذکر شده است.


نسخه PHP/MySQL

شما باید حداقل PHP 5.3.1 و MySQL 5.1یا نسخه جدیدتر از آنها را برای اجرای جوملا 3.0 داشته باشید در صورتیکه جوملا 2.5 با حداقل PHP 5.2.4 و MySQL 5.0.1 اجرا می‌شود.

Mootools vs. JQuery

جوملا 3.0 در هسته خود jQuery را دارد. MooTools هم هنوز برای بخش مدیریت در دسترس است.

Simple Pie درمقابل JFeed

تغییر مدیریت خوراک از SimplePie به JFeed برای خلاص شدن از چند خطای موجود، با توجه به این واقعیت که SimplePie بسیار قدیمی بود. از سوی دیگر، برای کاربران SimplePie بسیار مهم بود که سازگاری وجود داشته باشد و با عدم انعطاف پذیری برای نسخه فعلی مواجه می‌شود. این موضوع باعث شد تا برای جوملا 3.0 JFeed استفاده شود تا بهتر و با قدرتمند بیشتری نسبت به SimplePie به وظایف خود عمل نماید.

جوملا 3.0 شامل درایورهای PostgreSQL

شما در حال حاضر در جوملا 3.0 قادرید سایت خود را با استفاده از پایگاه داده PostgreSQL اجرا نمایید که بیشتر باعث می‌شود پلت فرم "استقلال بانک اطلاعاتی" را برای اولین بار تنها با سرورهای MySQL و SQL یکپارچه کند.

بروزرسانی واحد تست در مدیریت محتوا

واحد تست با هدف تست تکه‌های کوچکی از کد (که می‌توانیم واحدها بنامیم) در پایین ترین سطح ممکن که معمولا متدها هستند که دیگر کلاس‌ها را شامل نمی‌شوند، که برای حصول اطمینان از کارکرد صحیح آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
گاهی اوقات واحد تست قدیمی برای مقایسه بین نسخه 1.6 و 1.7 با استفاده از PHPUnit نسخه 3.4 ممکن است دست نخورده باقی بماند. با بروزرسانی نسخه جوملا به 3.0 حداقل PHP مورد نیاز نسخه 5.3.1 می‌باشد که برای تست مورد استفاده قرار می‌گیرد.÷

 




موضوع مطلب : نصب جوملا, مقایسه جوملا, مراحل نصب جوملا, اذران وب شعبه کرج, طراحی سایت در کرج, جوملا در کرج, نصب جوملا در کرج


 


برای جلوگیری از هک شدن سایت خود علاوه بر نصب کامپوننت‌های امنیتی از قبیل Defender، RS Firewall، X-Defender و یا غیره بهتر است موارد زیر را نیز رعایت نمایید:

1. نصب پلاگین jSecure Authentication

نصب این پلاگین باعث ایجاد امنیت بیشتر در مسیر ورودی به مدیریت جوملای شما می‌شود.

2. کاهش دسترسی کاربر admin

کاربر admin که مدیرکل جوملا می‌باشد همواره یکی از اهداف حمله هکرها می‌باشد. به همین منظور یک کاربر مدیر کل دیگر ایجاد نموده و سپس با آن وارد بخش مدیریت شده و دسترسی کاربر admin را به "کاربر ثبت شده" تغییر دهید.

3. محافظت از پوشه administrator

یکی از راه‌های ساده جهت محافظت از جوملا گذاشتن رمزعبور بر روی پوشه Administrator است با این کار در صورتی که هکر ، نام کاربری و رمزعبور شما را هم داشته باشد قادر به تخریب زیادی در سایت شما نخواهد بود.

4. جوملا خود را به روز نگه دارید

شما همواره باید جوملا خود را به روز نگه دارید و پس از انتشار هر نسخه جدید ، سریعا جوملا خود را به نسخه جدیدتر ارتقا دهید.

5.بلوک کردن IP‌ها

معمولا اکثر سایت‌ها نیازی به مراجعه کاربران از کشورهای هکرخیز مانند چین و روسیه ندارند به همین منظور می‌توانید با استفاده از سایت زیر ، بازه IP‌های کشور مورد نظر را یافته و مسدود نمایید:
کد:
countryipblocks.net/country-blocks/select-formats/sbin/iptables -I INPUT -s 88.147.196.0/88.147.253.255 -j DROP

6.‌ فایل‌ها و پوشه‌ها

اکنون زمان محافظت از فایل‌ها و پوشه‌ها است. مالک فایل‌ها و پوشه‌ها کاربر FTP و دسترسی پوشه‌ها 755 و دسترسی فایل‌ها 644 می‌باشد به همین منظور دستور زیر را اجرا نمایید:
کد:
Navigate to joomla root chown -R user:group ./ chmod -R 0644 ./ find . -type d -exec chmod 755 {} ;
با این کار مالک فایل‌های شما تغییر کرده و دیگر PHP قادر به نوشتن بر روی فایل‌ها نمی‌باشد.
البته فراموش نکنید که باید به صورت دستی دسترسی cache و backupsرا 777 نمایید.

7.‌تغییر پیشوند جداول دیتابیس

از دیتابیس خود بکاپ بگیرید.
وارد مدیریت جوملا شوید.
در تنظیمات کلی وارد بخش دیتابیس شوید.
پیشوند جداول را به مثلا به rthf_ تغییر داده و سپس ذخیره نمایید.
وارد phpMyAdmin شوید.
وارد export شده و از دیتابیس خود خروجی ساده بگیرید.
کل خروجی ایجاد شده را کپی نمایید.
در phpMyAdmin کلیه جدول‌ها را حذف نمایید.
در notepad عبارت jos_ را مثلا با rthf_ جایگزین نمایید.
وارد تب SQL شده و متن را از notapad کپی و سپس بر روی دکمه Go کلیک نمایید.




موضوع مطلب : اذران وب شعبه کرج, هک شدن سایت, هک کردن سایت, جلوگیری از هک شدن سایت, جلوگیری از هک کردن سایت, شرکت طراحی سایت در کرج


یکشنبه 93 تیر 1 :: 3:59 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

در اینجا به بررسی بعضی از خطاهای رایجی که زمان کار با جوملا با آن روبرو میشویم می پردازیم:

1. JFolder::creat:Infinite Loop detected
    JFTP::store:Bad response
اخطار!- عدم موفقیت در جابجایی فایل این خطا مربوط به Open-basedir می باشد که باید با مدیر هاست تماس حاصل کرده تا مشکل را برطرف نمایند.

2. JFTP::connect
عدم اتصال به هاست "localhost" و پورت "21"
این خطا به دلیل درست تنظیم نشدن Ftp می باشد که باید تنظیمات مربوط به Ftp layer بررسی شود.

3. JFTP: :store: پاسخ بد
هشدار: انتقال ناموفق فایل!
در این حالت تنظیمات Ftp به درستی انجام پذیرفته است و مسیر فایل های temptemp و log اشتباه می باشد. برای مشاهده ی مسیر صحیح از دستور زیر استفاده کنید:
Php?>
Current directory //
echo getcwd() . "\n";
?>



4. JFTP::login: Unable to login
اعتبار کاربر خوب نیست ...
این خطا بدلیل درست تنظیم نشدن ftp می‌باشد که برای حل این مشکل باید ftp layer را بررسی کرد.

5. JFTP: :write: پاسخ بد
ایرادی رخ داد. فایل index.php ذخیره نشد. این خطا می تواند برای اینکه مسیر پوشه log و tmp اشتباه تنظیم شده است رخ دهد که برای حل این مشکل باید مسیر و سطح دسترسی پوشه‌های temp و log رو بررسی کنید.


آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com




موضوع مطلب : خطاهای جوملا, بروزرسانی جوملا, اپدیت جوملا, طراحی سایت در کرج, اذران وب شعبه کرج, طراحی با جوملا, دانلود جوملا


یکشنبه 93 تیر 1 :: 3:57 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

قالب های جوملا و روش نصب آنها

هنگامی که جوملا را نصب می کنید تعدادی قالب به صورت اتوماتیک به همراه آن نصب می شود. سایر قالب ها را می توانید از منابع دیگر دریافت و مورد استفاده قرار دهید.
هنگامی که یک صفحه وب تولید می شود در صورتی که مکان کامپوننت، ماژول و پلاگین و ... مشخص شده باشد بازدیدکنندگان سایت احساس بهتری نسبت به همه صفحات سایت دارند. برای انجام این کار کافی است قالب کلی سایت را در ابتدای طراحی سایت انتخاب نمایید و سپس نسبت به تولید محتوای سایر صفحات اقدام کنید.
در صورتی که قالب های همراه جوملا جوابگوی شما نیست می توانید قالب های دیگری را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. هر قالب شامل:
layout (محل قرار گیری پلاگین ها، ماژول ها، کامپوننت ها و ...)
Color Scheme (تعیین رنگ پس زمینه، لینک ها و متون)
Images and Effects (نحوه نمایش تصاویر، جلوه های ویژه توسط آژاکس و منوهای Drop Down)
Fonts (مشخص کردن فونت متون)
Browswe Specific Solutions (تعیین نحوه ی نمایش سایت در مرورگرهای مختلف جهت حل مشکل ناسازگاری با نسخه های مختلف)

بعد از دریافت قالب برای نصب آن از منوی افزونه ها گزینه مدیریت افزونه ها را انتخاب نموده و به روش زیر اقدام کنید:

تب نصب:

در این تب شما می توانید ماژول های مختلفی را برای جوملا نصب نمایید. این ماژول ممکن است به صورت فایل بسته نصبی و یا پوشه نصبی در مسیری از کامپیوتر شخصی شما یا هر مسیر دیگری قرار داشته باشد بنابر این در این قسمت به شما اجازه داده شده بسته خود را از هر مسیری انتخاب کرده و آن را نصب نمایید.

نصب قالبها، پلاگین ، کامپوننت ، ماژول
بارگذاری فایل بسته: مکانی که فایل فشرده ی دانلود شده در آن جا قرار دارد را پیدا کنید. سپس دکمه ی "بارگذاری و نصب فایل" را کلیک کنید. جوملا محتوای فایل فشرده را می خواند و این افزونه را نصب می کند. زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از دایرکتوری:. شما می توانید به جای نصب از طریق بارگذاری فایل بسته، طبق مراحل زیر عمل نمایید
یک مسیر موقت برروی کامپیوتر خود ایجاد نموده و بسته ی افزونه را در آن باز نمایید.
از طریق FTP محتویات فایل دایرکتوری موقت بر روی کامپیوتر خود را در دایرکتوری روی سرور بارگذاری کنید.
در فیلد دایرکتوری نصب، دایرکتوری ای که فایل های افزونه را در آن بارگذاری کرده بودید را وارد کنید.
بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا محتویات دایرکتوری را نصب خواهد کرد.
زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از نشانی اینترنتی: روش سوم برای نصب به این صورت است. به جای اینکه فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید، فقط کافیست نشانی اینترنتی فایل را مشخص نمایید. سپس بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا به طور خودکار این فایل را مستقیما از نشانی اینترنتی نصب خواهد کرد. بار دیگر زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که با این روش، شما یک نسخه از فایل بسته ی افزونه و محتویات آن را بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت.


آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com






موضوع مطلب : بروزرسانی جوملا, اپدیت جوملا, طراحی سایت در کرج, اذران وب شعبه کرج, طراحی با جوملا, دانلود جوملا, قالب های جوملا