سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست
یکشنبه 93 اسفند 24 :: 3:35 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

آیا شما تسهیلات خوبی برای مشترکین خود ارائه می نمایید؟

 

برای بالا بردن آمار بازدید سایت خود،بر اساس مطالعات انجام شده ، شرکت آذران وب موارد زیر را به اطلاع افراد و سازمانهایی که جهت بهینه سازی وب سایت خود و توسعه تجارت الکترونیک خود بهترین ها را میخواهند پیشنهاد میدهد :
  • دو نسخه ای نمودن عنوانهای صفحات

    چنانچه عنوان صفحات سایت شما،منحصر به فرد و توضیحی باشند،احتمال اینکه موتورهای جستجو کاربران را مستقیما به سایت شما هدایت نمایند،بسیار بالا خواد بود. شما می توانید عناوین صفحات خود را منحصر به فرد و بسیار توضیحی انتخاب نمایید که خود یکی از مشخصه های افزایش تعداد کاربر می باشد.
  • بدون عنوان بودن صفحات

    عنوان صفحات را به عنوان نتیجه جستجو نمایش می دهند و چنانچه سایت شما صفحاتی بدون عنوان داشته باشد،سایت شما شانس داشتن آمار بازدیدکنندگان بالایی را از دست می دهد. بنابراین می بایستی برای تمامی صفحات خود عناوین مناسبی قرار دهید.
  • عنوان صفحات بلند و طولانی

    زمانی که موتورهای جستجو،عنوان صفحات سایت شما رابه عنوان نتیجه جستجو نمایش می دهند،عنوان های بلند و طولانی را از لیست حذف مینمایند. بنابراین بهتر است برای صفحات سایت خود عناوین کوتاه تر را بجای عناوبن طولانی انتخاب نمایید.
  • چند عنوان بودن صفحات

    سایت شما می تواند برای هر صفحه خود عنوانی منحصر به فرد داشته باشد،اما چنانچه صفحات سایت هر یک چند عنوان داشته باشد،خود تاثیری بسزا بر روی آمار بازدید شما و نتایج موتورهای جستجو خواهد داشت.
  • قابل دسترس بودن

    قابل دسترس بودن وسیله ای برای اندازه گیری تعداد لینک هایی است که در صفحات سایت شما قرار دارند. بالا بودن تعداد لینک های هر صفحه شما،تعداد بازدیدکننده بیشتری برای سایت شما به هدیه خواهد آورد.
  • ریدایرکت کردن

    ریدارکت کردن صفحات زیادی از سایت شما به صفحات دیگر،فقط مقدار زیادی از درصد آمار بازدید شما را کاهش می دهد.
  • متن صفحه اول

    در نوشتن متن صفحه اول پیشنهاد میگردد حداقل از 250 کلمه استفاده گردد ، که این موضوع کمک شایانی در جستجوی کاربران مینماید
  • لینک های شکسته

    تاثیری که لینک های شکسته بر روی سات شما خواهد داشت اعم از خسته نمودن بازدید کننده ها،از بین بردن منابع موتورهای جستجو و نیز کاهش در رتبه جستجوی سایت شما است . در نظر داشته باشید که لینک های موجود در صفحات سایت شما،کامل و بی نقص باشند.
  • صفحات بمبست

    صفحاتی که هیچ لینکی در آنها موجود نباشد،صفحات مناسبی برای کاربران شما نیستند.بنابراین صفحات سایت شما می بایستی تعدادی لینک برای کمک به رتبه موتور جستجوی در هر صفحه داشته باشند.
  • نمایش اخطار" Page not Found"

    طبیعاتاً مشاهده این پیغام خطا بر روی سایت شما ، باعث می شود نتیجه ای منفی بر روی SEO سایت شما بوجود آید.
  • URL های طولانی

    موتورهای جستجو،URL ها را در نتایج جستجو نمایش می دهند.اگر آدرس URL شما بسیار طولانی باشد،افراد زیادی بر روی آن لینک ننموده و سایت شما آمار بازدید بسیار بالایی را از دست خواهد داد.
  • تکرار کردن و دو نسخه نمودن محتوی

    استفاده بیش از حد تصاویر و متون در صفحات سایت شما می تواند نتیجه ای منفی بر روی نحوه نمایش سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد.
  • دو نسخه ای نمودن Meta Description

    Meta Description ها همانند محتوای صفحات می بایستی منحصر به فرد باشند.بنابراین می بایستی Meta Description های سایت شما منحصر به فرد باشد تا چندین بار در سایت شما استفاده گردد.
  • تعداد لینک های بالا

    لینک های زیاد در هر صفحه بسیار توصیه می شود. اما تعداد بیش از حد لینک باعث می شود نتیجه ای منفی بر روی SEO سایت شما خواهد داشت.
  • Server Errors

    طبیعاتاً مشاهده این پیغام خطا بر روی سایت ، باعث در بر داشتن نتیجه ای منفی بر روی SEO سایت شما خواهد بود.
  • Robots.txt

    دراین خصوص توضیحات تکمیلی در وب سایت آذران وب موجود میباشد و جهت توضیحات تکمیلی میتوانید از مشاوره کارشناسان بهره مند گردید.
  • Session IDs

    سایت هایی که Session Ids را به عنوان بخشی از آدرس URL خود استفاده می نمایند،نتیجه رتبه بندی پایین تری خواهند داشت. بنابراین Session Ids را در صفحات سایت خود پیدا و تعداد انها را متعادل تر نمایید.
  • مارکتینگ موتورهای جستجو

    مارکتینگ موتورهای جستجو Search Engine Marketing (SEM)،با کلمات کلیدی خاص
  • Search Engine Marketing (SEM)

  • تعداد کلمات کم در هر صفحه

    صفحاتی که تعداد کمی کلمه در آنها موجود است، و یا محتوای بسیار کمی دارند،حتما در نتایج موتورهای جستجو بسیار ضعیف و پایین خواهند بود.
  • شرح تصاویر

    تصاویری که در سایت شما استفاده می شوند،می بایستی دارای توصیف و شرح باشند. در غیر اینصورت اثری منفی بر روی SEO شما خواهشند داشت. توصیه می شود برای تمامی تصاویر موجود در سایت خود،توضیح و شرح در نظر داشته باشید.

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com








موضوع مطلب : اذران وب شعبه کرج, karaj.azaranweb.com, اذران وب, سئو, تقویت سئو سایت, بالا بردن رنکینگ سایت, سئو سایت


پنج شنبه 93 اسفند 14 :: 12:43 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari


راهنمای راه اندازی Outlook Express

برای راه اندازی (Outlook Express) بایداز قبل یک اکانت پست الکترونیک ایجاد نمایید سپس مراحل زیر را دنبال نمایید.
روش اول: از منوی Start > Programs > Outlook Express ویا از طریق منوی RUN > Msimn.exe را تایپ نموده و نرم افزار را راه اندازی کنید:



روش دوم : شما می توانید برای ورود به اوت لوک روشی دیگر به شرح زیر برگزینید .



بر روی عبارت مورد نظر کلیک کنید و سپس مانند تصویر عبارت msimn را تایپ کنید و دکمه Ok را کلیک کنید.



بعد از انجام مراحل بالا وارد برنامه می شوید .



سپس مانند شکل زیر روی گزینه Tools کلیک کنید و از منوی Tools >Accounts را مطابق شکل زیر انتخاب نمایید:



از قسمت Mail > Add > Mail را انتخاب کنید:



در این قسمت نام مناسب و دلخواه را وارد نمایید این نام تنها برای نمایش عنوان پست الکترونیک برای گیرنده استفاده می شود و اجباری در وارد کردن نام خاصی نیست به عنوان مثال Ali Ahmadi و یا هر نام دیگری مناسب با پست الکترونیک:



در مرحله بعد آدرس پست الکترونیک مورد نظر را وارد کنید ،لازم به توضیح است این آدرس باید به طور کامل همراه با نام وب سایت تایپ گردد به عنوان مثال اگر برای وب سایت خود آدرس ایمیل info را ایجاد نموده اید به این صورت info@yoursite.com وارد میشود :



قسمت بعدی مشخصات و آدرس سرویس دهنده ایمیل وارد میشود (Incomin and Outgoing)برای این قسمت می توانید از آدرس IP سرور ویا نام سرویس دهنده پست الکترونیک استفاده نمایید، به عنوان مثال : mail.yourdomain.com و یا 192.9.93 که در صورت استفاده ازIP باید آی پی مربوط به همان سرویس دهنده که به شما اعلام شده را استفاده نمایید:



در مرحله بعد نام کاربری که همان آدرس پست الکترونیک می باشد را به طور کامل وارد نمایید به طور معمول هنگام ورود به این مرحله نام کاربری شما از قسمت اول آدرس که قبلا وارد کرده اید به اینجا کپی می شود که باید حتما آن را کامل نمایید و سپس رمز عبور را وارد کنید این رمز همان کلمه عبوری است که هنگام ایجاد صندوق پستی از کنترل پنل انتخاب کرده اید و در صورتی که گزینه مربوط به Remember Password را علامت بزنید در هر بار استفاده از این نرم افزار نیاز به وارد کردن مجدد پسورد نخواهد بود این کار در صورتی که از کامپیوتر شما شخص دیگری نیز استفاده می نماید توصیه نمی شود. در مورد نام کاربری حتما مطمئن شوید که به طور کامل به همراه نام وب سایت وارد شده : مثال غلط info ، مثال درست: info@yourdomain.com



پورت SMTP را به 587 تغییر دهید .



از این قسمت برگه Servers را انتخاب نموده و در کادر پایین صفحه گزینه My server requires authentication را علامت بزنید .



حالا نرم افزار آماده استفاده می باشد در صورتی که هنوز برای استفاده از این برنامه دچار مشکل هستید با همکاران بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

 

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com



 




موضوع مطلب : طراحی سایت درکرج, Outlook Express, راهنمای راه اندازی OutlookExpress, اوت لوک پرس, اذران وب شعبه کرج karaj.azaranweb.com