سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست

سه سال پس از رونمایی از نسخه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آذران وب در الکامپ شانزدهم، این بار نسخه دوم این محصول در روز نخست الکامپ نوزدهم معرفی شد.

فناوران- رونمایی از نسخه جدید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آذران وب هم زمان با حضور همزمان با بازدید محمود واعظی، وزیر ارتباطات از غرفه آذران وب صورت گرفت.

بنابه اعلام آذران وب، این نرم افزار کاملا بومی، دارای معماری ساختارگراست و انعطاف پذیری آن نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته است. همچنین سرعت این نسخه جدید تا 4 برابر بیشتر است و محیط گرافیکی آن نیز ساده و کاربر پسند طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، در این نرم افزار امکاناتی از قبیل اطلاعات مشتریان، اطلاعات بازاریاب ها، جریان کاری، مدیریت سفارشات، مدیریت خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباطات، سیستم ساز و سازگار با سیستم های VOIP همراه با گزارش های کامل گنجانده شده است.

آذران وب اعلام کرده که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم، مدیریت بازاریاب ها (Mobile tracking) بصورت آنلاین در نواحی مختلف جغرافیایی مبتنی بر GPRS است.
آذران وب در این نسخه برای کاربردی تر شدن و رساندن هزینه ها به حداقل، محدودیت تعداد کاربران را برداشته است. به گفته مدیر پشتیبانی آذران وب، با توجه به اینکه خدمات پس از فروش در این نرم افزارها بسیار حائز اهمیت است، آذران وب اتوماسیون هوشمند مدیریت خطا را مبتنی بر هوش مصنوعی پیاده سازی کرده که منحصر به این شرکت است.

 

مدیر فروش آذران وب هنگام رونمایی از این نسخه گفت: این نوید را به مشترکین خود می دهیم که این نسخه از اردیبهشت ماه 93 قابل عرضه در بازار است. همچنین این بستر فراهم شده که مشترکین نگارش قبل، بر اساس اتوماسیون هوشمند با تخفیفات ویژه نگارش خود را بروز رسانی کنند. به گفته مدیریت بازاریابی شرکت، با توجه بالا بودن سطح کیفی و رقابتی بودن با نرم افزارهای مشابه خارجی این محصول توسط دفتر اروپا در کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا عرضه شده است.

صنایع، مدیر عامل آذران وب نیز با بیان اینکه همراه با نرم افزار CRM آذران وب می توان به یک ابزار قدرتمند و کاربر پسند دست پیدا کرد که وجودش در تمام سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک لازم است، گفت: این نرم افزار برای تمامی مجموعه ها، فروش بیشتر، اطلاع رسانی دقیق تر، رضایت مندی مشترکان، هماهنگی بین پرسنل، یکپارچه سازی سیستم مدیریت، ارتباط بهینه تر با مشترکین و ارائه گزارشهای سودمند و کاهش در هزینه های مدیریتی را تضمین می کند.

 

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com

وب سایت:www.karaj.azaranweb.com

 




موضوع مطلب : دکترواعضی در الکامپ،دکترواعضی الکامپ،الکامپ دکترواعضی،بازدید واعضی از الکامپ،الکامپ2013،اذران وب درالکامپ،بازدید واعضی