سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست
پنج شنبه 96 مرداد 19 :: 10:37 صبح :: نویسنده : fahimeh nazari

پورتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:

 1- انطباق پذیری 2- اختصاصی کردن 3- یکپارچه سازی 4- پشتیبانی از انجمنهای اینترنتی
( واژه پورتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهر است)
تعریف پورتال از دیدگاههای متفاوتی امکان پذیر است، زیرا کاربران امکانات زیادی را برای آن متصور می شوند. تاکنون تعبیرات گوناگونی از پورتال ارائه شده است. یک پورتال به عنوان یک فضای کاری مبتنی بر شبکه با امکان تنظیم شخصی و محتوایی و برخورداری از قابلیت های مشارکت با دیگر همکاران و دسترسی ریموت تعریف شده است. اما آنچه که بطور کلی برای یک پورتال مطرح می باشد، عبارت است از تمرکز بر روی آنچه که پورتال ها می توانند برای یک سازمان فراهم کنند. استفاده از واژه جمع "پورتال ها" نیز اتفاقی نیست. سازمانها نیز برای مواجهه با مسائل چندگانه خود در حوزه های مختلف معمولاً بیش از یک پورتال دارند. نقش تسهیل کننده پورتال در انجام امور اداری، بازرگانی، آموزشی و پژوهشی و کارایی چندگانه آن، آن را تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران آن نموده است.




موضوع مطلب : پرتال, پورتال چیست, پورتال اذران وب, پورتال, خرید پرتال, طراحی سایت, ذران وب, اذران وب کرج


پنج شنبه 96 مرداد 5 :: 12:36 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

با توجه به نیاز عمده نیاز کاربران به خرید اپلیکیشن با طراحی اختصاصی برای خودشان در آذران وب دپارتمان جداگانه ای به نام "طراحی و سفارش اپلیکیشن" وجود دارد تا پاسخگوی نیاز مشتریان برای توسعه اپلیکیشن در پلتفرم های اندروید و IOS باشد.


 آذران وب نامی آشنا در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن اندروید و  IOS

برای دیدن اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


 

 




موضوع مطلب : طراحی سایت, طراحی وب سایت, طراحی سایت در کرج, طراحی وب سایت در کرج, شرکت طراحی سایت درکرج, شرکت طراحی وبسایت درکرج, طراحی