سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست
پنج شنبه 92 دی 26 :: 11:0 صبح :: نویسنده : fahimeh nazari

 

پورتال ( واژه پورتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهر است.) را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:
1) انطباق پذیری
2) اختصاصی کردن
3) یکپارچه سازی
4) پشتیبانی انجمنهای اینترنتی.
تعریف پورتال از دیدگاههای متفاوتی امکان پذیر است، زیرا کاربران امکانات زیادی را برای آن متصور می شوند. تاکنون تعبیرات گوناگونی از پورتال ارائه شده است . یک پورتال به عنوان یک فضای کاری برای تجارت الکترونیکی مبتنی بر شبکه با امکان تنظیم شخصی و محتوایی و برخوردار از قابلیت های مشارکت با دیگر همکاران و دسترسی بی سیم تعریف شده است. اما آنچه که بطور کلی برای یک پورتال مطرح می باشد، عبارت است از تمرکز بر روی آنچه که پورتال ها می توانند برای یک سازمان فراهم کنند. استفاده از واژه جمع "پورتال ها" نیز اتفاقی نیست. سازمانها نیز برای مواجهه با مسائل چندگانه خود در حوزه های مختلف معمولاً بیش از یک پورتال دارند. نقش تسهیل کننده پورتال در انجام امور اداری، بازرگانی، آموزشی و پژوهشی و کارایی چندگانه آن، آن را تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران آن نموده است.
پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در سازمانها ارائه می کنند، فرصت ‎ های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می ‎ نمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی در راستای اهداف خود، زمین ه همکاری ‎ های متقابل و امکان بهره ‎ برداری از توانهای حرفه ‎ ای و سرمایه ‎ گذاری طرفهای درگیر در فعالیت ‎ های مختلف را فراهم می ‎ سازند .

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com

 




موضوع مطلب : دامنهcom, دامنهir, دامنهnet, دامنهorg, دامنه انلاین, ثبت دامنه, طراحی سایت ارزان, سایت تک صفحه ای, وب سایت تک صفحه ای, پشتیبانی


پنج شنبه 92 دی 5 :: 11:5 صبح :: نویسنده : fahimeh nazari

 

اذران وب شعبه کرج در نظر دارد به منظور کاهش سطح هزینه ها و فیدبک بیشتر برای شما عزیزان تعرفه ای  لحاظ نماید.
برای اطلاعات بیشتر از نحوه تخفیفات با ما تماس بگیرید...



آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com




موضوع مطلب : تخفیف هاست, تخفیف فضای میزبانی, جشنواره طراحی سایت, تخفیف سایت در کرج, سایت ارزان در کرج, فضای میزبانی, هاست