سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت در کرج|طراحی وب سایت درکرج|آذران وب شعبه کرج|هاست
پنج شنبه 93 آبان 1 :: 12:59 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

جهت نصب DotNetNuke شما حداقل یک دیتابیس MS SQL نیاز خواهید داشت. بعضی از سرویس دهنده های میزبانی وب، سرویس های SQL را به صورت جداگانه ارائه می کنند. مجموع فایلهای دیتابیس پس از نصب DotNetNuke در حالتی که هیچ محتوایی ندارد حدود 9 مگابایت می باشد. همچنین به مرور زمان در اثر افزایش فایل LOG حجم آن افزایش می یابد که با Truncate کردن برخی Tableها و Shirink کردن دیتابیس حجم آن مقداری کاهش می یابد. اما پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید در آینده به مشکلات کمتری برخورد کنید حداقل فضای 30 مگابایت را برای دیتابیس خود در نظر بگیرید.
برخی از ماژولهای این نرم افزار دارای محدودیتهای روی SQL 2000 هستند. لذا توصیه می شود که دیتابیس مورد نظر شما 2005 یا 2008 باشد.
شما می توانید نسخه های مختلف انگلیسی این نرم افزار را از سایت DotNetNuke دانلود کنید.
دات نت نیوک روی هاست سرور ویندوزی نصب می شود. بعد از تهیه هاست ویندوزی باید دیتابیس مربوطه را ساخت برای ساخت دیتابیس توسط نرم افزار هاستینگ کنترلر (Hosting Controller) به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://help.azaranweb.org/Default.aspx?PID=win-Create%20Database

بعد از ایجاد شدن دیتابیس باید فایل دانلود شده DotNetNuke را آپلود کنیم برای دریافت آموزش این کار بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
http://help.azaranweb.org/Default.aspx?PID=cute_ftp

نصب پرتال DotNetNuke

حال جهت نصب می توانید یک صفحه Browser را باز نموده و مسیر سایت خود را وارد نمایید. چنانچه پرتال را در یک Virtual Directory نصب نموده اید مسیر را به صورت www.yourdomain.com/FolderName درج نمایید.
پس از چند لحظه شما به صفحه ویزارد نصب پرتال (Portal Install Wizard) منتقل می شوید.
توجه: اگر شما به صفحه نصب پرتال منتقل نشدید به صورت دستی آدرس www.yourdomain.com/FolderName/install/installwizard.aspx را اجرا نمایید. صفحه ای مشابه با صفحه زیر را ملاحظه خواهید کرد.

نصب افزونه در وردپرس

توجه: اگر به هنگام بازکردن این صفحه با خطایی برخورد نمودید تنظیمات، Permissionها و نسخه Framework خود را مجدد بررسی نمایید.
شما می توانید یکی از سه گزینه فوق را انتخاب نمایید.
سفارشی - در روش نصب سفارشی امکان اعمال تمامی تغییرات قابل انجام در حین نصب برای شما موجود می باشد. به منظور تعیین ماژول هایی که می بایست در پرتال نصب شوند و سایر موارد این گزینه را انتخاب نمایید.
ویژه - روش نصب ویژه بعضی انتخاب ها را در اختیار شما قرار میدهد.
اتوماتیک در این روش نصب، تمام فرآیند نصب پرتال بصورت خودکار و بدون نیاز به هرگونه تنظیمات انجام می شود (در این حالت شما می بایست تنظیمات را طریق فایل web.config به صورت دستی انجام دهید)
در این روش نصب توصیه ما نصب به صورت ویژه می باشد.
گزینه ویژه و زبان فارسی را انتخاب نمایید و گزینه بعدی را کلیک کنید.
در صفحه بعد بررسی مجوز فایل را انجام دهید. روی گزینه آزمایش سطح دسترسی کلیک کنید. اگر همه Permissionها به درستی تنظیم شده باشند پیغام (سایت شما بررسی سطح دسترسی را با موفقیت طی نمود) را ملاحظه خواهید نمود. حال روزی گزینه بعدی کلیک کنید.

نصب افزونه در وردپرس

در صفحه بعد می بایست پیکربندی اتصال به پایگاه داده را انجام دهید.
• گزینه SQL Server 2000/2005 را انتخاب نمایید.
• سپس گزینه امنیت بکپارجه را غیرفعال نمایید. ملاحظه می نمایید که صفحه یک مرتبه Refresh شده و فیلدهای UserID و Password نمایان می شوند.
• در فیلدر سرور نام مسیر SQL Server را وارد نمایید. در بسیاری از موارد سرور SQL در همان سرور فعلی شما قرار دارد. می توانید از 127.0.0.1 به عنوان IP سرور Local استفاده نمایید.
• در فیلد پایگاه داده نام Database که در Plesk ساخته اید را وارد نمایید.
• فیلدهای UserID و Password را وارد نمایید

نصب افزونه در وردپرس

روی گزینه آزمایش اتصال به پایگاه داده کلیک کنید. اگر پیغام موفقیت در اتصال به پایگاه داده را مشاهده نمودید تنظیمات شما صحیح انجام شده است و می توانید روی گزینه بعدی کلیک کنید.
توجه: اگر پیغام خظایی مشاهده نمودید، خطا را بررسی نمایید که آیا تنظیمات خود را صحیح انجام داده اید.
در مرحله بعد فرآیند نصب اسکریپت های پایگاده داده انجام میگیرد. دکمه بعدی غیرفعال می باشد و پس از پایان نصب پایگاه داده فعال خواهد شد. پس از پایان نصب روی گزینه بعدی کلیک نمایید.

نصب افزونه در وردپرس

در مرحله بعد تنظیمات پیکربندی کاربر Host (با همان Super User) را انجام دهید.
• نام و نام فامیل Super User را درج نمایید
• نام کاربری را وارد نمایید. (نام کاربری پیش فرض Host می باشد که می توانید تغییر دهید)
• کلمه عبور و تکرار کلمه عبور را درج نمایید.
• آدرس ایمیل کاربر Host را درج نمایید
• روی دکمه بعدی کلیک نمایید.

نصب افزونه در وردپرس

حال میبایست تنظیمات مدیر و عنوان پرتال را انجام دهید.
• نام و نام فامیل مدیر پرتال را وارد کنید.
• نام کاربری، رمز عبور و تکرار رمز را درج نمایید.
• عنوان پرتال را با توجه به نام سایت خود وارد کنید.
• قالب پیش فرض سایت را انتخاب نمایید. (اگر سایت پیش فرض شما انگلیسی می باشد قالب DotNetNuke و اگر فارسی می باشد قالب Irandnn را انتخاب نمایید)
• روی دکمه بعدی کلیک کنید.

نصب افزونه در وردپرس

در صفحه بعد با دیدن پیغام تبریک نصب شما به پایان رسیده است که می توانید روی دکمه رفتن به سایت کلیک کنید و سایت خود را مشاهده نمایید.

نصب افزونه در وردپرس

نکته:
• گاهی موارد مشاهده می گردد که بسته زبان فارسی به درستی به هنگام نصب، روی پرتال نصب نمی شوند. پس از نصب با درج آدرس زیر در Browser می توانید بسته هایی که به درستی نصب نشده اند را نصب کنید.
www.yourdomain.com/FolderName/install/install.aspx?mode=installresources
• در شرایطی که پرتال را در یک Virtual Directory نصب کرده اید می بایست سایت را به مسیر فولدر خود Redirect کنید.
فایل را دانلود کنید. سپس آن را Edit نمایید و مسیر پرتال خود را در آن قرار دهید. فایل را به نام index.aspx ذخیره کنید و در ریشه دامین خود آپلود نمایید.

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com




 




موضوع مطلب : اذران وب شعبه کرج, طراحی سایت در کرج, شرکت طراحی سایت در کرج, دات نت نیوک, azaranweb.com karaj.azaranweb.com, طراحی وب


پنج شنبه 93 آبان 1 :: 12:41 عصر :: نویسنده : fahimeh nazari

 

قابلیت های نرم افزار دات نت نیوک عبارت است از:

  • امنیت بسیار بالا
  • سهولت کار
  • Microsoft .Net framework
  • ماژول های آماده و حرفه ای (صرفه جویی در زمان)
  • برنامه نویسی با قاعده و قابل توسعه
  • مقرون به صرفه بودن
  • حداکثر مقیاس پذیری

دات نت نیوک سیستم مدیریت محتوا (cms) با زبان برنامه نویسی سی شارپ و ویژوال بیسیک می باشد.دات نت نیوک کدباز و رایگان است بنابراین برای تهیه و یا توسعه آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.
این سیستم بر مبنای Microsoft .Net framework پیاده سازی شده و به معنی این است که میتوان از زبانهای برنامه نویسی دات نت برای توسعه فریمورک دات نت نیوک و ابزار های آن استفاده کرد.
دات نت نیوک از ویژگی ها و قابلیت های قدرتمندی برخوردار است که باعث شده به عنوان بزرگترین اپلیکیشن متن باز بر مبنای پلتفرم مایکروسافت و فناوری دات نت، شناخته شود.
شرکت DotNetNuke نسخه حرفه ای را برای شرکت های تجاری، سازمان ها، و یا وب سایت هایی با کاربری حرفه ای و نسخه معمولی را برای استفاده کاربری های شخصی و یا شرکت هایی با کاربری محدود ارائه می کند. هر دو نسخه بر روی هسته ای متن باز و قدرتمند قرار داشته و از جانب کاربران جامعه متن باز، گسترش دهندگان DotNetNuke و هم چنین شرکت های تولید کننده نرم افزار های جانبی DotNetNuke پشتیبانی می شوند. DotNetNuke سیستمی با هسته ای قدرتمند، محیطی کاربرپسند، انعطاف پذیر و توسعه یافته برای کلیه کاربران می باشد.

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com



 




موضوع مطلب : اذران وب شعبه کرج, طراحی سایت در کرج, شرکت طراحی سایت در کرج, دات نت نیوک, azaranweb.com karaj.azaranweb.com, طراحی وب